Payvision doet investering in PayPlaza en Paqar

Complete omnichannel oplossing voor  betalingsverkeer van (web)winkeliers

Amsterdam, Nederland – dinsdag 15 december 2015 – Payvision, één van ’s werelds snelst groeiende betalingsbedrijven, heeft vandaag een strategische investering bekendgemaakt in PayPlaza en haar dochteronderneming Paqar, een toonaangevende aanbieder van betaalterminals en Point-of-Sale software. Deze samenwerking biedt een unieke, zeer complete omnichannel oplossing voor (web)winkeliers  die garant staat voor een soepele verwerking van zowel credit card, alternatieve als Point of Sale betalingen via één platform.

Met deze strategische investering in PayPlaza en Paqar voegt Payvision een innovatieve en flexibele POS/mPOS-oplossing toe aan haar wereldwijde aanbod van betaaloplossingen. Hierdoor kunnen aangesloten (web)winkeliers  gebruikmaken van een complete omnichannel oplossing en kunnen zij hun klanten moderne, volledig geïntegreerde en gepersonaliseerde betaaloplossingen bieden.

“Onze omnichannel oplossing biedt (web)winkeliers de kans om af te stappen van hun multi-vendor strategie en een flexibel geïntegreerd end-to-end-platform voor al hun betalingen te implementeren. Dankzij de combinatie van Payvision’s wereldwijde creditcard expertise, de innovatieve POS/mPOS-technologie van PayPlaza en Acapture’s complete betaalplatform met de functionaliteit om online en offline transacties gebundeld uit te betalen via één integratie en uniforme rapportage, hebben onze klanten en partners nu toegang tot een complete omnichannel oplossing,” aldus Gijs op de Weegh, COO van Payvision.

Retailers zijn aanwezig op verschillende platforms en in verschillende kanalen: online, offline, mobiel, sociaal en alles wat daar tussenin ligt. Payvision en PayPlaza stroomlijnen de gebruikservaring en plaatsen de klant weer centraal in de strategieën van de retailer, waardoor deze zijn conversie en omzet kan laten groeien.

“Het verheugt ons zeer dat Payvision PayPlaza heeft uitgekozen om de ontwikkeling van zijn omnichannel aanbod te versnellen. Als onderdeel van het wereldwijde betaalnetwerk van Payvision kunnen PayPlaza en zijn klanten nu profiteren van schaalvoordelen als ook van de enorme kennis en jarenlange ervaring van Payvision op het gebied van betaaltransacties. De expertise van Payvision op het gebied van wereldwijd betalen ondersteunt de internationale ontwikkelingsambities van PayPlaza en biedt (web)winkeliers een rijkere keuze aan mogelijke partners,” volgens Edgar Plasa, CEO van PayPlaza.

Over PayPlaza

PayPlaza is een toonaangevende leverancier van wereldwijd bekende betaalterminals en Point-of-Sale software in Europa. In de Benelux is PayPlaza de nummer drie in POS-betalingssoftware dankzij een team van 40 toegewijde betalingsprofessionals. Sinds 2010 heeft PayPlaza een revolutionair betalingsplatform ontwikkeld dat unieke oplossingen voor kaartacceptatie op verkooppunten en een echte omnichannel ervaring mogelijk maakt. Sinds 2012 zijn de oplossingen van PayPlaza uitgerold in Europa en ondersteunen ze alle talen, valuta’s en verschillende lokale kaart acceptatie vereisten tegen lokale kosten, en overeenkomstig de landspecifieke vereisten.

Het platform is PCI Level 1-gecertificeerd en omvat point2point-encryptietechnologie die voldoet aan de strengst mogelijke internationale beveiligingsregels. PayPlaza is gevestigd in Amsterdam en heeft tevens kantoren in Eindhoven en Madrid; samen met partners is PayPlaza momenteel actief in 11 Europese landen. PayPlaza, dat in 2013 tijdens de uitreiking van de Accenture Awards is uitgeroepen tot “Meest innovatieve bedrijf in de financiële dienstverlening”, kent een driecijferig groei percentage en verwacht verdere uitbreidingen in de VS, Latijns-Amerika en Azië.

Like Payplaza op facebook!

 

http://www.payplaza.com/