Mobiele camerabewaking om je eigendom te beschermen

De meeste bedrijven hebben een goed bewakingssysteem dat werkt tijdens openingstijden of daarna. Heb je echter extra bewaking nodig omdat je een (tijdelijke) opslagplaats hebt of bezig bent op een bouwterrein en daar je spullen achterlaat na werktijd omdat je deze daags daarna toch weer nodig hebt? Dan kun je kiezen voor mobiele camerabewaking.

Kijk hoe het werkt

De bewaking kan voor je geregeld worden door G4S en is toepasbaar op verschillende terreinen zoals een werf, een opslagruimte of bij een evenement. Hoe de bewaking er precies uitziet en hoe deze werkt kun je op de website van G4S lezen maar je kunt ook altijd informeren hoe ze deze voor jouw klus zo goed mogelijk kunnen inrichten.

Systeem snel in werking

De bewaking is geen ingewikkelde zaak en functioneert snel nadat deze geïnstalleerd is zodat deze meteen in werking kan treden. Zeker voor evenementen die maar een korte tijd duren is het belangrijk dat het snel werkt. De volledige installatie wordt voor je gedaan zodat je er zelf geen omkijken meer naar hebt. Je kunt wel zelf bepalen of en wanneer het systeem in werking is. Het is niet in alle situaties noodzakelijk het de hele dag en nacht aan te laten staan dus je kunt zelf beoordelen wat het beste is.

Waar kan mobiele camerabewaking toegepast worden?

Mobiele camerabewaking kent verschillende toepassingen op locaties. Dit zijn werven, shutdowns en industrie, evenementen en opslagplaatsen. Zo kun je op verschillende locaties je spullen veilig bewaren en voorkom je dat ze gestolen worden. Met name op plekken waar veel mensen komen of waar juist na het einde van de werktijd niemand meer aanwezig is kan een dergelijke bewaking een goede aanvulling zijn. Mobiele camerabewaking kan voor zowel kortere als langere tijd ingezet worden.

Shirtsenzo – tricorp werkbroek

Een mooie tricorp werkbroek, dat zijn kwaliteitsbroeken die nog jaren mee zullen gaan!

Wanneer u veel actief bezig bent op het werk dan is het natuurlijk fijn om daar wel goede werkkleding bij te dragen. Op die manier wordt u door niets belemmerd op uw werk en dat zorgt ervoor dat u lekker door kunt gaan op uw werk. Neem bijvoorbeeld de tricorp werkbroek. De tricorp werkbroek is echt een broek van hoge kwaliteit. Het voordeel van zo’n broek met een zeer hoge kwaliteit is dat de broek jaren mee gaat en dat u ongestoord aan het werk kunt. Daarnaast zit de tricorp werkbroek ook nog eens heel erg lekker dus het zal zeker niet vervelend zijn om zo’n broek te dragen.

 

Waar kunt u de broek aanschaffen?

Als u een tricorp werkbroek of andere werkkleding wilt aanschaffen dan kunt u het beste eventjes kijken op het internet. Daar staat veel informatie over werkkleding en ook heeft u de keuze uit een heel ruim assortiment. Tevens kunt u voor vragen altijd terecht bij een van de medewerkers. Zij zitten vaak al jaren in dit vak en weten dus alles van werkkleding af. De kans is dus erg groot dat ze al uw vragen kunnen beantwoorden.

http://www.shirtsenzo.nl/tricorp-workwear/

HRM advies van HRMwerkt.com

In mijn zoektocht naar een hrm-adviseur ben ik uitgekomen bij HRMwerkt.com. Hij kan mij het HR advies geven waar ik naar op zoek ben! Ik heb namelijk wat vragen over mijn personeel. Eentje is bijvoorbeeld langdurig ziek. Dus wat moet ik daar dan precies mee doen? En een andere medewerker presteert niet zo goed zoals ik graag zou willen. Toen ik het daar met iemand over had, adviseerde hij mij om te gaan zoeken naar een HR-adviseur.

HR-adviseur

Echter had ik nog helemaal geen ervaring met extern HRM advies. Daarom ben ik eerst op het internet gaan zoeken naar een adviseur daarvoor. Die vond ik al snel in de naam van HRM Werkt. Daar las ik op de website dat hij allerlei vragen stelde van waar zijn potentiële klanten mee kunnen zitten. En die van mij stonden er ook tussen! Dit leek dan dus ook een perfecte combinatie te gaan worden. En voor mij de juiste persoon die mij van het HRM advies kan voorzien waar ik naar op zoek ben. Zodoende heb ik dan ook contact met hem opgenomen om een afspraak in te plannen. Dit voor een vrijblijvend gesprek.

Naar HRM Werkt

Een paar werkdagen later kon ik al terecht bij HRM Werkt! Vervolgens heeft hij mij allerlei dingen uitgelegd over wie hij is, waarom hij HR advies is gaan geven en wat hij mij precies kan bieden. Daarna heb ik mijn verhaal gedaan en aangegeven dat ik met een paar werknemers in mijn maag zit, over de manier van functioneren en een ander over continue ziekte. Hier heeft hij vervolgens zijn mening over laten vallen. En dat vond ik erg goed klinken. Hij bleek vooral veel kennis van zaken te hebben. Inmiddels is hij een paar keer langsgeweest en heeft hij gesproken met desbetreffende medewerkers. Er zijn al een paar dingen opgelost!

Arbeidskundig onderzoek bij adxpert

Ik zocht een bedrijf dat arbeidskundig onderzoek kon uitvoeren bij mijn bedrijf. Ik ben dit namelijk wettelijk verplicht en moet mijn werknemer bij ziekte goed begeleiden. Ik heb dus een werknemer die al lange tijd ziek is en maar niet terug kan komen op het werk. Natuurlijk twijfel ik wel een beetje of de ziekte wel echt is en daar schaam ik me eigenlijk wel een beetje voor. Daarom wil ik ook een arbeidskundig onderzoek laten uitvoeren zodat ik ook een aantal antwoorden krijg op vragen als kan mijn werknemer op zijn eigen werkplek terugkeren of niet of moet ik een andere functie voor hem gaan zoeken. Ik zocht dus op het internet naar een bedrijf die dit voor mij kon uitvoeren. Ik vergeleek de nodige websites zodat ik zeker wist dat ik het juiste bedrijf kreeg. Ik vind dit soort dingen erg belangrijk want het moet goed geregeld worden aangezien er anders problemen met het uwv komen. Toen zag ik ergens staan www.adxpert.nl. Ik keek op de site en deze beviel mij wel. Ik vulde op de site een aantal vragen in die ik had en kreeg de dag later meteen antwoord. Dit vond ik zeer netjes en ik vroeg vervolgens een offerte aan. De prijs van een onderzoek viel me ook alles mee en ik besloot het te doen.

De zieke werknemer

adxpert ging langs bij mijn werknemer voor een onderzoek. Het bleek dat deze werknemer echt langdurig ziek was en er zelf ook heel erg van baalde. Ik kreeg dit rapport na 5 dagen binnen wat ik eigenlijk best wel snel vond. Ik schaamde me na de uitslag best een beetje en besloot om hem persoonlijk op te zoeken. We hebben nu goede afspraken gemaakt en als alles goed gaat kan mijn werknemer volgende maand alweer aan de slag. Adxpert is zeer hulpvol geweest en als ik weer een onderzoek moet starten dan ga ik dat zeker weer bij dit bedrijf doen. Erg fijne samenwerking.

Schilderen en administratie, het kan gecombineerd worden.

De zomerperiode komt eraan, dus veel mensen in Nederland besluiten weer om hun huis een opfrisbeurt te geven met een likje verf. Echter is het huis te groot om dit zelf te doen, dus schakelen ze een schilder in.

Het beroep van schilder stamt uit de middeleeuwen. De schilder was normaal lid van een gilde, die met zijn meester-schilder en gezellen aan het onderhoud van de gebouwen werkte. Ze moesten in die tijd op de wapenschilden het heraldisch wapen van de stad schilderen. Hier komt de naam schilder vandaan.

Vanwege deze drukte heb je als ondernemer niet alle tijd meer om de salarisadministratie te regelen van je bedrijf. Om deze administratie makkelijker en sneller te maken zijn er diverse salarissoftware beschikbaar. Mocht je uiteindelijk nog steeds geen tijd hebben om de online salarisadministratie zelf te regelen, dan kun je ervoor kiezen om de loonadministratie uit te besteden aan een extern bureau. In de gevallen als ondernemer van een schildersbedrijf is dit eigenlijk ook handiger, omdat de CAO en de bedrijfstakregelingen ingewikkeld in elkaar zitten.

Als de salarisadministratie op orde is, zorgt het ook voor tevreden werknemers. De salarissen worden op tijd uitbetaald en er is overzicht in de betalingsgegevens. Je hoeft je bij de salarissoftware ook niet in zijn geheel te verdiepen in de loonbelastingen en afdrachten.

Als alle administratie makkelijker en sneller geregeld kan worden voor je bedrijf, is het ook geen belemmering meer om meer opdrachten aan te nemen en eventueel meer werknemers in dienst te nemen. De tijd die je normaal in de administratie steekt kun je nu gebruiken als rusttijd of juist om extra opdrachten in te plannen. Meer opdrachten zal ook meer inkomsten betekenen, waardoor de kosten die je maakt voor de salarissoftware of uitbesteding van de loonadministratie makkelijker gedekt zal kunnen worden. Laat dat goede weer dan maar snel komen.

http://www.cbbs.nl/

Incassobureau inschakelen?

Laatst was het weer zover, een klant betaalde maar niet, moet ik nu een incassobureau inschakelen? Ik besloot om dit toch maar te gaan doen. Maar waar vind ik deze en aan welke eisen moet een incassobureau voldoen? Ik heb geen idee. Ik ben dus gaan rondvragen bij mede eigenaren uit de businessclub waar ik lid van ben. En ik kreeg één terugkomend bedrijf te horen. Het ging over Van Loon Incasso Advocaten. Ik kende het niet en besloot het maar te Googelen. De website was mooi, en er stond veel informatie over een advocatenkantoor op. Ik ben voor de zekerheid verder gaan zoeken maar vond niks nieuws of beters. Dus heb ik besloten ze op te bellen en mijn verhaal te doen. Hopelijk kunnen zij mij helpen tegen die debiteuren!

Welke incassobureau

Ik ben dus geadviseerd om Incassobureau Van Loon eens te bekijken en dat heb ik gedaan. Ik heb er nog meer bekeken maar daar werd ik niet warm van. En van incassobureau van Loon wel! Ik ben gaan zoeken op de website naar de werkwijze van incasso Advocaten en deze sprak mij erg aan. Want ze versturen binnen 24 uur een sommatiebrief en gaan dus heel snel met de zaak aan de slag. Wat ook nog eens een groot voordeel is van dit incassobureau is dat de incassokosten geheel van rekening zijn voor de debiteuren. Ik heb er dus helemaal geen kosten aan!

Contact

Ik heb met Incasso Advocaten gesproken over de debiteur en zij kunnen mij er goed mee helpen. Ze hebben een hoog slagingspercentage en het contact is heel fijn! Zoek jij ook een bedrijf die je kan helpen tegen die vervelende debiteuren? Dan is Incasso Advocaten oftewel Van Loon zeker een goede aanrader voor u! Ze helpen u zo goed mogelijk en het kost jou helemaal niks. Kijk voor meer informatie op incassoadvocaten.nl.

Incassobureau Nijmegen gezocht

Vorige week ben ik op zoek gegaan naar een incassobureau in Nijmegen. En het liefst no cure no pay. Als groothandel zijnde lig ik in de clinch met een detailhandel. Zij willen namelijk niet betalen, terwijl ik de desbetreffende producten gewoon heb geleverd. In dit blogje leg ik graag uit waarom ik voor een incassobureau in Nijmegen heb gekozen en hoe mijn situatie was en is.

De situatie

Eerst zal ik iets vertellen over de situatie. Als groothandel zit ik in de fashion. Wij kopen verschillende kledingstukken in. Van truien en jassen tot en met broeken en shorts. En zelfs schoenen! Nu was de situatie dat ik van een detailhandel, gevestigd in Utrecht, een bestelling kreeg van tweehonderd spijkerbroeken. Deze heb ik netjes op tijd, en op de juiste locatie, afgeleverd. Echter weigerde zij vervolgens te betalen. Ik heb nu al zo veel herinneringen gestuurd, dat ik het beu ben. Daarom heb ik besloten om een incassobureau inschakelen. En anders een deurwaarder. Maar wel het liefst een bureau dat werkt volgens de no cure no pay methode. Zo weet ik zeker dat ik te maken heb met een goed bedrijf en van hoge kwaliteit.

Welk incassobureau in Nijmegen?

Echter heb ik geen idee welk incassobureau in Nijmegen ik het beste kan inschakelen. Dit omdat ik gelukkig nog nooit last heb gehad van klanten die niet betalen. Tot aan nu dus… Daarom ben ik gaan Googelen, in de hoop een goed bedrijf te vinden. Al gauw kwam ik incassoadvocaten.nl tegen. Het was een goed uitziende website en ze gaven een goed verhaal over hoe ze te werk gaan.

Uiteindelijk heb ik hun ingeschakeld. Met als resultaat dat mijn klant al gauw de factuur betaalde. Plus alle advocaatkosten van Van Loon Advocaten.


In de toekomst zal ik geen zaken meer doen met deze detailhandel.